.tk Domain Alma 2016. (GÜNCEL) - Resimli Anlatım

.tk Domain Alma 2016. (GÜNCEL) - Resimli Anlatım

.tk Domain Alma 2016. (GÜNCEL) - Resimli Anlatım



Merhaba arkadaşlar ben UptadeX size bu yazımda .tk domain almayı öğreticem.

İlk olarak .tk bir alan adı almamız gerek.alan adı almak için > TIKLA <
.tk Domain Alma 2016. (GÜNCEL) - Resimli Anlatım

Çıkan kutucuğa nasıl bir alan adı istiyorsak onu yazalım ben deneme12345 yaptım.
.tk Domain Alma 2016. (GÜNCEL) - Resimli Anlatım

Uygunluğu Kontrol Et'e tıklıyoruz ve alan adımız uygunmu ona bakıyor.Benimki uygun
.tk Domain Alma 2016. (GÜNCEL) - Resimli Anlatım

Ben sadece .tk alan adı alıcam siz isterseniz .tk yerine ".cf  .ga  .gq  .ml" alan adlarını da kullabilirsiniz.Hemen Alın'a tıklıyoruz.
.tk Domain Alma 2016. (GÜNCEL) - Resimli Anlatım

1 sepetteki etki alanı Öde'ye tıklıyoruz.
Sonra hiç bişe elemeden .tk alan adımız kaç ay kullanacağınızı seçicez Max:12 ay
.tk Domain Alma 2016. (GÜNCEL) - Resimli Anlatım

Continue dedikten sonra domaini doğrulamamız gerek isterseniz facebook ile giriş yapabilirsiniz bende öle yapıcam.
.tk Domain Alma 2016. (GÜNCEL) - Resimli Anlatım

Gerekli alanları dolduruyoruz.
.tk Domain Alma 2016. (GÜNCEL) - Resimli Anlatım

Altaki kutucuğu tikleyip sonra Complete Order diyoruz.Ve .tk domainimiz hazır.

Başka yazılarımda görüşmek üzere...

BU YAZI İÇİN ARAMA SONUÇLARI

.tk domain alma,tk domain alma 2016,tk domain alma resimli anlatım.tk domain alma uptadex.tk domain nasıl alınır,bedava domain alma 2016,bedava tk domain alma 2016,bedava tk domain alma,bedava .tk domain alma 2016,bedava .tk domain alma resimli anlatım,bedava tk domain alma resimli anlatım
Önceki Yazı
« Önceki Yazı
Sonraki Yazı
Sonraki Yazı »