Blogger İki Sekilde Yedekleme Ve Geri Yükleme Resimli Anlatım

Blogger İki Sekilde Yedekleme Ve Geri Yükleme Resimli AnlatımBlogger İki Sekilde Yedekleme Ve Geri Yükleme Resimli Anlatım


Blogunuzu nasıl iki sekilde yedekleyiciğinizi biliyormusunuz.
Blogda iki tür yedekleme vardır?
1:Blog şablonu yedekleme
2:Blogu komple yedekleme

Açıklama :

1. Blogunuzda şablon ile ilgili yapacagınız işlemlerde şablon yedeğini alırsınız
2.Her türlü virüs, format, disk hatası gibi işlemlerde blogunuzu komple yedeklersiniz.
Blogunuzu komple yedekleme (dışa aktarma) işleminde farklı bir blogada yazılarınızı yükleyebilirsiniz.Bu da bir seçenektir.

1:Blog Sablonu Yedekleme Nasıl Yapılır Resimli Anlatım

İlk önce Sablon'a tıklayıp sağ üstden yedekle/geri yükle butonuna tıklıyoruz.

Sonra Tam Sablonu İndir'e tıklayıp blogger yedeğimizi alıyoruz
Yedeği yüklemek içinse altan indirdiğimiz .xml dosyamısı dosya sece tıklayıp seciyoruz.Sonra Yükeye tıklayıp yedeğimiz yükleniyor
1.Anlatımız Bu kadar hadi 2.ye gecelim

2:Blogu Komple Yedekleme Nasıl Yapılır Resimli Anlatım


Bundada ilk önce ayarlar>diğer>İceriği Yedekle'ye tıklayıp yedeğimizi indiriyoruz

Eğer yedeğimizi yüklemek istiyorsak ayarlar>diğer>İceriği İçe Aktar'a tıklayıp dosyamızı secip yüklüyoruz

Yazım bitmistir eğer isinize yaradıysa paylasıp yorum atarsanız beni sevindirirsiniz
Önceki Yazı
« Önceki Yazı
Sonraki Yazı
Sonraki Yazı »